14 dagar kvar..

Ännu en helg är förbi. En ganska så lugn sådan.
Har fyllt den med jobb, häst och tid med Martin. Det är inte dumt de inte! Åkte även på å vara fyllechaffis en vända på lördagen. Sådär lagom kul. Inte så givande precis!;) Vart bara ännu mer fattig och trött.. Men sen blev det sova!

Idag har jag jobbat 10-18. Dagen har tuffat på ganska bra. Men det brukar iofs vara så på måndagar. Skönt det!
Men jag måste bara säga det att ibland blir man verkligen fundersam på hur vissa människor tänker. Å vad dom tror.
Dom gnäller på så konstiga saker och tror så mycket knasigt. Det är ju tragiskt!
Men vad kan vi göra mer än å stå där framme och se trevliga ut och ta emot skiten. That´s life!

Efter jobbet blev det iaf en tur till Rosenfors. Mor bjöd på spagetti och köttfärssås. Ni som känner mig vet ju att det är en stor favorit. Mamma vet precis hur jag vill ha det med. Ingen lök. Å ingen svamp. Då är det som bäst!

Sen bar det av hemåt. Blir man glad eller när man lämnar lägenheten med ett berg av disk sen gårdagen, å kommer hem till ett hem där disken är diskad!? Nej man blir inte glad. Man blir svinglad!! Tack älskling <3

Jag drog på mig regnkläderna och drog till stallet sen för att tömköra Cosmos i detta underbara ruskväder. Men det är ju som  man säger. Finns inget dåligt väder, bara bra kläder!

Mosse gick väldigt bra idag. Tömkörde igenom programmet som jag otroligt nog har lärt mig nu. Så ja vi får väl hoppas det går bra i Bräkne i helgen. Det löser sig nog!

Kvällen har jag spenderat med Martin. Kikat lite tv å haft det mysigt. Men nu får vi se om vi ses imorn eller när vi nu ses. Vi jobbar omlott denna veckan och kommer nog inte ses överdrivet mycket. Suck! Men bara å bita ihop:)

Nej nu ska jag gå och sova. Upp tidigt imorn bitti och jobba.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0