12 dagar kvar..

Dagarna börjar gå väldigt fort nu. För fort. Inte alltför många dagar kvar. Men bara att göra det bästa av situationen.. Jag kan inte göra mycket mer tyvärr.

Hur som helst så har jag iaf jobbat idag. Ganska skönt att jobba när vädret är som det har varit idag. Man kan ju ändå inte göra så mycket då. Eller kan kan man. Men det är inte lika kul som när solen skiner. Så jag klagar inte!
Dagens mening var "Skit i att då!". Det var chefen och jag som sa det till varandra hela tiden. Haha ja det är som vanligt. Ingen ordning på någon på det stället. Men kul har vi iaf!

Ikväll har darling varit här. Men bara en stund. Sen drog han hem för att få lite sömn å sen upp inatt å dra till jobbet. Blää!
Jag däremot är ledig imorn. Men det blir väl regn så man får väl hitta på nåt annat kul än å va ute.

Jag skulle behöva åka till både Vetlanda och Vimmerby. Ganska jobbigt. Har inte lust att åka bil en halv dag när man är ledig. Känns som man gör det tillräckligt mycket ändå.
Men vi får väl se. Vimmerby måste jag ev åka in till iaf.

Jag kollade startlistan förut inför helgen. Ska vara där och göra veterinärkontroll mellan 9-10. Sen startar jag vid 12.22. Å sista ekipaget startar 17.30. Det blir nog en lång härlig dag i Bräkne Hoby. Det är 33 starter varav 23 stycken är i min klass. Så vi får väl se hur detta ska gå.. Vi ska göra vårat bästa iaf!!

Nähä. Om man skulle plocka iordning lite tvätt inför imorn då jag har tvättid bokad på morgonen. Jag har lika mycket tvätt som en barnfamilj innehållande 14 ungar och en skitig karl har! Hua..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0