10 dagar kvar..

Student idag. Detta innebär att vi har haft massa att göra på jobbet.
Natta och jag har bakat tårtor i raketfart hela dagen. Fick till och med jobba över för att få allt gjort. Hua! Vilken dag.
Det blev ju inte bättre av att vi fick in massa extrabeställningar mellan varven också.
Men vi löste det hela och fick allt klart i tid. Så vi kan ju inte annat än å vara nöjda!

Mitt i allt var det några som höll på att elda upp serveringen. Smarta brudar! Luktade fan på hela fiket sen kan jag lova. Elda upp fiket på självaste studentdagen, det vore väl iaf synd. 

Efter jobbet blev det bara hem och vända i stort sett. Sen vidare till stallet för att ta en körtur med Cosmos.
Anna hängde på. Å det var nog tur det. Känns som att jag hade låtit Cosmos stå annars och jag själv hade stannat hemma och sovit!

Blev en vända i skogen sen på hemvägen ett varv mellan konerna och körde igenom dressyrprogrammet. Å ja jag har väl inte så mycket att säga där. Han trippar på fint nu lille Mosse.

På hemvägen tog vi en galopp på gamla järnvägen. Plötsligt blev Cosmos rädd vilket resulterade i en spark rakt in i vagnen. Det blev ett fint hål. Så tack för det Cosmos!
Lagom kul när jag ska ha vagnen till Bräkne Hoby på söndag med för att tävla. Svinfint!

Ikväll har det varit en lugn kväll. Jag är helt död. Martin jobbar. Så vi ligger här helt utslagna i soffan jag, Chicko och Zack. Härlig fredagkväll!
Saknar min darling massa. Men vi ses ju imorn:)

Nej nu får det nog bli och somna till något skitprogram på tvn.


Fick en god nyhet idag. Det känns himla bra måste jag säga!! Gud vilken lättnad. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0