Roadtrip!

I torsdags var det jobb 8.30-20.00. Efter det la jag ta mig tusan i högsta växeln!

Stallet, hem för att duscha, slänga ihop packning, käka lite å sen drog jag helt enkelt på roadtrip.

Väl framme väntade härliga människor, god dricka och partaj!
Det blev en underbar kväll trots att min ankomst blev lite sen. Å om jag var rund om fötterna!? Ja lite kan man nog säga! Glad i hatten!? Oh ja!

Det bästa var nog när en trodde att han köpt skivor med The Boppers. Han var svinglad över det! Tills jag och en sabbade det.. Vi ville kolla på skivorna, vilket vi fick med. Men vi insåg ganska snabbt att det inte var The Boppers. Den ena skivan var Darin. Den andra var någon liten tjej.
Vi garvade så vi låg dubbla. Men det gjorde inte han som köpt dem för 300 spänn. Han var vansinnig.
Detta slutade med en liten olycka sen. Men han överlevde fallet ;) Haha. Stackare..

Fredagen var det slapp och "mingel".
En solig fin dag som inte kunde blivit mycket bättre. Kunde ju kanske ha blåst lite mindre. Men hellre lite blåsigt än massa regn.

På kvällen drog jag hem till Målilla igen. Inte så sugen på det! Men ska man jobba så ska man:)

Hur som helst ett trevligt dygn med många skratt! Skönt att komma hemifrån lite och bara få va. Inte känna pressen på sig att vara hemma och hela tiden behöva göra massa saker. Det behövs ibland!


Snart är sommaren över. Jag börjar få sån ångest! Känns som jag har suttit inne och jobbat hela sommaren :S Jag klagar inte för det! Absolut inte. Jag är svinglad över att jag har detta jobbet nu. Det räddade ju min sommar!!
Men jag saknar Öland lite och Strand. Har bara varit där en gång i år :S Inte likt mig!
Saknar alla dagar vid sjön med. Inte blivit alltför många sådana. Men sånt är livet. Man kan inte få allt här i världen:) Man får vara glad för det man har helt enkelt!



Nu ska jag fixa iordning mig för att dra upp till Palle och gänget då man fick inbjudan nyss. Trevligt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0