Händelserik helg!

Helgen har varit toppen. Kunde nog nästan inte ha blivit bättre.

I fredags var det jobb då först och efter det selade jag Cosmos och Socker för att ta en körtur med paret. Himla härligt. Vädret var ju toppen med så klart så det gjorde ju inte saken sämre.

Eftersom jag var hemma ganska så sent så blev det en lugn kväll. Jag tvättade lite och funderade halva natten på vad jag skulle ha för kläder på mig på lördagen..

Lördag morgon och en rolig dag väntade. Jag fixade iordning mig lite och sen kom Jonna så att vi kunde dra till Emmenäs och plocka upp Lotta. Slutligen bar det av till Oskarshamn.
Skulle ju på modellfotografering. När vi kom dit blev vi sminkade. Det var lite kul!
Å sen fotografering. Å det var bara så jäkla kul! Jag trivdes som fisken i vattnet;) Så ja jag kan verkligen tänka mig att göra om det:P

Sen blev det en stressig hemfärd. Jonna hade tid å passa så jag fick pressa pärlan lite så att vi inte skulle bli alltför sena;)

Å så vart det pållarna en snabbis, grilla å sedan fixa sig för fest. Detta blev inte heller dumt kan jag lova! Förfest hos Fille och med lite för mycket av det goda i kroppen så blev det ju bara ännu flummigare! Höhö. Men det var kul.
Sen drog vi ut till banan för att festa loss. Å vilket drag! Mycket rolig kväll kan jag lova. Tack allihopa!

Söndag och jag vaknade klockan 7.30. Kul! Nej..
Så det var bara att gå upp och ta tag i sitt liv. Jag tror bestämt att jag var full fortfarande. Men vad gör väl det om 100 år!?

Sen blev det sjön med underbara vänner. Sol och bad. Å gissa om det satt fint. Jo svinfint!
Så där stekte vi i ett par timmar innan det blev dags för käk på hotellet. Fille, Lotta, Sanna & jag. Skönt å bara sitta på uteserveringen och snacka skit.
På kvällen när det blivit lite svalare så var det dags för en partur med Cosmos och Socker igen. Dom sköter sig så fint! Våra duktiga pållar:)

Idag har man jobbat då. Går riktigt bra nu. Man har börjat komma in i att så det känns bra:)
Efter jobbet blev det stallet.
Elin och jag cyklade ner till Konsum och tömkörde Cosmos och Socker. Å båda två var jätteduktiga. Så det tar sig sakta men säkert;)

Nej nu måste jag hoppa in i duschen! Jobb imorn igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0