Bad day..

Då var snart denna helgen förbi och jag är evigt tacksam för det. Helgen har inte varit som det var tänkt att den skulle bli. Men men. Det blir väl inte altid som man tänkt sig.

Men hur som helst får man ge med sig ibland och göra det bästa av situationen. Så är det..
Var och en kan även lära sig att ta sitt ansvar och inte bära sig åt som fan.

Att man ska behöva va som en mamma åt vissa och hela tiden se till så att den å den gör rätt för sig. Nej tack! Det är inte mitt jobb. Väx upp och ta ert ansvar för fan!
Jag engagerar mig inte mer.


Denna dagen har verkligen varit som rubriken säger, Bad day.

Jag mår bara illa och tankarna bara far omkring i skallen. Om och om igen snurrar frågan "Hur tänker folk?".

Jag säger inte att det är fel på alla och att jag aldrig gör fel. För så är det verkligen inte. Jag gör fel ofta. Varje dag! Kanske till och med flera gånger om dagen. Absolut!
Men ibland blir man faktiskt fundersam på hur folk tänker och hur dom bär sig åt..

Punkt.


Ledsen, besviken, arg och fundersam..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0