Uteliggare, Källare?

Jag och Anna har för stunden en diskussion om vad hon bor i. Bor hon i en källare, uterum, utbygge eller vad är det nu? Eller bor hon bara i "en del av huset"?
Jag tycker inte att det är en källare. För en källare är något som är under jorden liksom:P Men men. Jag tror inte vi ska diskutera det där mer;) Hon bor inte i nån källare, men hon är heller ingen uteliggare i ett uterum!

Idag har jag jobbat typ hela dagen. Efter det vart det stallet å nu sitter jag här sen ca en timme tillbaka. Borde egentligen ligga och sova nu med tanke på att jag ska upp 4 imorn bitti.
Men istället sitter jag och äter ananasringar, lyssnar på Zack som snarkar och diskuterar källare med Anna. Vilken MYSIG måndagkväll vi har!!

Nu ska jag i alla fall ta en dusch. För jag känner mig ungefär som en halv uteliggare! Ruffsig å jävlig i håret å luktar sur grädde efter alla dessa semlor jag tillverkat på jobbet idag! Urk!


Tack för mig hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0