Trött!

Är skapligt trött efter denna dagen..
Varit dåligt med sömn inatt och sen upp tidigt för att åka till stallet å släppa ut pållarna. Sen hem igen för att fixa iordning sig för jobb.

Har varit lagom mycket att göra idag på jobbet. Inte så mycket att vi har behövt stressa ihjäl oss, men heller inte så lite att det har varit långtråkigt. Lagom helt enkelt!

Efter jobbet blev det stallet så klart.. Tycker bara det är ett himla pass på de där hästarna nu för tiden. Känns inte kul att gå dit eller nånting. Bara tungt och jobbigt. Vintern och kylan gör ju inte saken bättre.
Men men.. Vi får väl se hur det blir. Borde väl försöka låna ut dem eller nåt ett tag känns det som. Den som lever får se! Å helt å hållet mitt val hur jag vill göra med mina hästar..

Nu ska jag inte göra ett skit. Lägga mig och vila skallen lite då den värker ordentligt. Urk!

I helgen blir det Göteborg! GRR på de:D :D




Ibland inser man verkligen att det finns folk till allt.. Fuffel överallt..! Men som Ellen alltid säger: "Men egentligen, vem bryr sig?"

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har fått en blogg award av mig =D

2010-01-27 @ 07:17:44
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0