Tisdag 12 januari

Egentligen är jag för trött för att skriva här ikväll. Men samtidigt så kan jag inte sova. Så kan lika gärna skriva ett par rader!

Denna dagen började med att klockan ringde vid 4.00! Yes! Jag flög upp ur sängen och åkte till stallet. Eller... Nej det gjorde jag så klart inte! Istället låg jag kvar för att snooza ett par gånger. Helt sonika inser jag att klockan är 4.30!! DÅ flög jag upp ur sängen kan jag lova. Men jag hann ju med allt jag skulle iaf.

Väljer att inte kommentera så mkt om dagen på jobbet. Varit fullt rulle med beställningar på tårtor och frallor sen alla dessa semlor som säljs. Men jag klagar inte! Det är kul när det finns at göra:)
Mindre kul var det när jag fick gå hem klockan 16 å egentligen skulle ha slutat 14.30. Men inte kunde jag lämna Mike med allt ensammen! Nej nej! Så taskig är jag inte.

Ikväll har jag varit i stallet förstås hos mina pållar. Men dom fick en vilodag då min axel inte mår så bra. Inte värt å ge sig ut på körtur då inte.

Men jag tog en kvällspromenad sen iaf! Röra lite på fläsket går ju alltid åt:P

Nu måste jag röja undan lite här innan jag ska försöka sova.
Imorn är jag ledig. Så himla skönt ska det bli.Känner att det behövs en sådan dag nu. Men inte ska jag ligga på latsidan för det. Nej nej! På förmiddagen blir det stallet. Ska försöka ge mig ut på en tur med pållarna. Får se vad min axel säger!
På eftermiddagen blir det en vända till Högsby. Och slutligen ev en vända till Vimmerby. Ska hinna städa lite här hemma nånstans med. Tänkte jag iaf. Får se när jag vaknar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0