Stress stress stress

Dagen började som vanligt med stallet. Släppa ut pållarna och fixa allt i stallet..
¨
Efter det blev det en promenad med hundarna. Vi hade nämligen en inneboende här Chicko, Zack och jag. Nämligen Chickos flickvän som var på övernattning! Dom sov tillsammans under Chickos fleecefilt. SÅ söta:)

Sen var det dags för jobb! Å jodå jag tog mig upp till Hultan trots all snö vi fått. Att det aldrig kan ta slut! Jag är verkligen trött på vintern, snön och all is. Jag vill ha vår. Sen vill jag ha sommar och sol efter det. Annars flyttar jag snart utomlands tills det har blivit behagligare temperatur här hemma.
Eller nej. Det gör jag ju inte förstås! Men jag vill inte ha mer kyla eller snö nu!

Eftersom det var torsdag igår med så var det ju simning med så klart på kvällen. Så jag stressade hem, slängde in mina pållar packade väskan å sen bar det av mot Hultan igen med Natta för att göra av med lite fett;D
Så himla skönt å simma!
Under tiden som vi simmade kom jag på att jag inte hade ätit något på typ hela dagen.. Så det blev en kycklingsallad från Tre Kronor. Himla god var den!

Natten bestod av sådär lite mer än 3 timmars sömn. Det bara är som så att det är ganska överskattat att sova. Det kan man ju göra i graven.

Jag var i alla fall hurtig idag! Var så himla trött när jag vaknade så jag kände att om jag inte gör något drastiskt här och nu, så kommer jag somna innan jag ens fått på mig brallorna! Så på med datorn och musik! Men fick vara lite försiktig med volymen.. Klockan var ju trots allt 3.50!
Å som om inte det vore nog så drog jag på mig kläderna och tog en powerwalk. Såg någon mig när jag swishade förbi i 120 så trodde dom antagligen att jag blivit dum i huvudet. Men vem bryr sig!

Detta hjälpte mig i alla fall hela dagen kan jag tala om. Jag fick sån himla energi! Å allt gick bra på jobbet med trots att jag fick börja en timme tidigare pga massa beställningar. Så nu kan jag bara dra en slutsats. Jag får mer energi av en powerwalk än jag får av en frukost!

Har ätit frukost varje dag i nästan en vecka. Och det enda som har ändrats i mitt liv är att jag har haft huvudvärk dygnet runt sen jag började. Nu slutade jag med det och huvudvärken är borta! För jäkla bra alltså:)

Nej nu måste jag sätta fart! Ska vara på hotellet i Rosenfors om en timme. Tacos står på menyn;)

JAG är FESTSUGEN!!! Men vem festar på en fredag i denna hålan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0