Ssccchhhkål!

Ja det blev visst lite fest igår!
Jag och Natta förfestade lite hemma hos mig innan vi blev upphämtade å drog vidare till Lina i Hultan.
Tanken var att vi skulle på hemmafest, men det slutade med Metro! Det var ju inte meningen.. Men så blev det!

Ingen favorit med tanke på att det var 15. Stötte ju till å med på lillsyrran! Då är det illa.

Men en okej kväll iaf! Brudarna gjorde ju att så klart!;)

Lite puckade meningar från kvällen:

Jag och Natta innan vi drar till Tre kronor

Natta: Jag tror verkligen att jag behöver kissa nu!
Jag: Det kan du göra på pizzan!


Jag: En kebabtallrik utan kebab tack!
Han i kassan: Menar du pommes med sås?
Jag: Ehm.. Just precis!

Det får räcka! Vill inte framstå som alltför blond;) Men det är ju tur vi har kul när vi är ute iaf!

Nu blir det snart sängen om jag lyckas somna. Har förbannat ont i min nacke och axel. Konstigt.. Inatt kände jag ingenting.. Var nog all dans som lindrade smärtan!


Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha fan du är ju riktigt smart ..har jag veta heeela tiden ;)!

2010-01-07 @ 20:46:10
Postat av: Malin

Haha men jag vet Natta! Typ smart hela tiden;)

2010-01-07 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0