På gång!

Nu bara flyger dagarna iväg känns det som. Vet egentligen inte riktigt varför och vart dom tar vägen men fort går det! Men det är bra. Tiden går fort när man har roligt ju;)

Idag har jag hittills hunnit med att städa lite här hemma. Är verkligen sugen på en ny lägenhet! Men är också sugen på en flytt från Målilla.. Fortfarande! Nog inte meningen att jag ska bo här.
Men vi får se. Mycket som ska fixas innan man kan flytta.. Hästar, boende och jobb t.ex. Men NÅGON gång så kanske det blir en flytt.
Hur som helst skulle det vara skönt å ha en något större lägenhet. En etta är ju en etta..

Men men. Nog om det!
Nu har klockan gått sådär fort igen. Så nu ska jag åka och släppa ut pållarna och fixa i stallet. Sen blir det en promenad innan det är dags att jobba 10-18. SKÖNT!

Ikväll blir det å köra tomten vid Skeppet. Cosmos får dra vagnen och Dutt ska nog få följa med och springa bakom:) Och vem tomten är.. Det avslöjar jag inte!;)

Just ja! Natta och jag var ju och simmade igår. Så jäkla skönt! Jag gav upp vid 1200 m. Har ju inte simmat på länge så det fick räcka. Så tar vi 1500 m nästa vecka. Då är vi nog där i tid med! Haha.


Ha de gott allihopa! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0