Motiverad!

Jag har börjat ett nytt liv!

Nu är det slut på å va tjock! Så från och med härom dagen bestämde jag mig för att jag ska gå minst en promenad varje dag. Och göra situps varje dag med. För det gjorde jag ju faktiskt varje dag för sådär 1 år sen.. Sen hände det något där som gjorde att jag kom av mig.

Men nu har jag verkligen motivation till det här! Torsdagarna ska jag börja simma igen. Samma sak där! Jag har ju för tusan simmat på torsdagarna på vinterhalvåret i flera år!! Men denna säsongen har varit trög. Verkligen inte haft motivation till att. Men nu har jag det! Så då gäller det att ta vara på att. Innan jag tappar den! För det går förbannat fort har jag lärt mig.

Bara snön försvinner med så kan man börja springa också. Försökte härom kvällen. Jag kan säga att det var livsfarligt! Snorhalt ute och det kändes som att jag gled omkring på ett bananskal mesta delen av rundan. Men jag tog mig hem igen. Det är bra!

Ikväll blev det en promenad med Dutchess och Cosmos. Chicko skulle också följt med men han blev trampad:( Så han fick stanna hos Annelie under tiden vi gick. Han verkar i alla fall må bra nu. Inte verkar han ha ont heller nånstans så han hade nog änglavakt.

På söndag blir det Skåne antagligen:D Grrr! Whaaa! Yiippiiiiiieee!!!! Malin glad:)


Nu ska jag hoppa in i duschen sen försöka sova efter det. Vi får väl se hur det går..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0