Mantorp

Idag ringde klockan 7. Inte illa när man är ledig! Men det var dags för stallet och sen följa med Ingela till Mantorp. Spira opererades för ett tag sen då hon hade bockhov. Så nu skulle hon tillbaka på återbesök för att se så att allt läker bra och så skulle dom även ha ett par röntgenbilder.
Allt såg fint ut, tack och lov! Glad för Ingela och Spiras skull! Det behövde dom nu:)

Blev även ett besök i hästaffären i Mantorp. Jag har faktiskt aldrig varit där innan. Men det var ganska stort! Dessvärre inte så mycket till shettisar. Men man är ju van vid de så. Blev iaf ett par handskar då jag lyckats slarva bort en av mina andra. Så nu slipper jag frysa om händerna i stallet. Det är bra!

När jag kom hem var jag skit slut! Vet inte varför. Bara så grymt trött. Så jag kollade lite bilar sen kunde jag inte hålla mig vaken. Helt sjukt!
Min broder ringde och väckte mig klockan sju för att fråga vad jag gjorde. Jag var helt väck! Otäckt..

Men nu har jag iaf varit i stallet och fixat. Blev en snabbvariant. Lite dåligt samvete för mina hästar men man kan ju inte ha ihjäl sig. Hellre att dom får en vilodag och jag orkar hålla mig på topp på jobbet imorn. Apropå jobbet! Kom precis på att jag börjar 7 imorn. Jag var helt säker på att jag började 10 så jag kunde hinna tvätta lite innan. Men det sket sig. Det får vi ta dagen därpå istället. Allt löser sig!

Nu ska jag ta en dusch. Sen ska jag försöka somna igen. Blir inte lätt med tanke på att jag sovit flera timmar nu:S Men skam den som ger sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0