Kinan... IGEN!

Gårdagen bestod av förbannat mycket stress. Jobbade alltså. Ganska idiotiskt att vara ensammen en dag som igår. Det var HUR MYCKET som helst att göra. Å där stod jag ensammen. Herregud! Natta var i alla fall snäll och stannade kvar ett tag efter att hon slutat. Men det var hemskt efter att hon gått. Semlor, baguetter å allt annat tog slut. Kaos var det!
Men vd kunde jag göra åt de. Fick stressa som fasen för att inte kunderna skulle bli sura.
Men dagen gick ihop sig i alla fall. Fick lite beröm av chefen med;) Å så meddelade jag honom om att jag nog skulle behöva ha semester i 2 år efter denna dagen!! Men det tyckte nog inte han!:P

Efter jobbet var det bara att stressa vidare. Till stallet för att fixa allt där. Sen vidare hem å hoppa i duschen och fixa iordning sig.

Kvällen spenderades på Bambugården tillsammans med härliga töserna:) Himla nice! Å gott med så klart!! Men hua vad folk det var där! Var precis att vi fick plats.. Tur hade vi:)

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Tagit det lugnt för en gång skull. Behövde jag tror jag. Men har i alla fall varit i stallet, hos mor å dem sen tvättat lite.
Så nu ska kvällen avslutas framför tvn. Johan Falk så klart! Men först en promenad:)


Jag vill ha sommar nu!! Å så vill jag hälsa på min Sixton:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0