Högsby

Idag klev jag inte ur sängen förrän 12.10. Det är illa! Så pass illa att jag sitter vaken nu. Vilket är väldigt illa!

Men jag fixade mig iordning och åkte till Högsby med Anna, Chicko & Gammelgrå. Anledningen till att alla dessa djur var med, eller ah två iaf, var för att vi skulle till veterinären med Gammelgrå. Hon har blivit lite gammal å mager på sistonde.
Det gick sådär hos vet. Hon fräste, kloade och var allmänt jävlig! Men i alla fall så lyckades dom få lite blodprover på henne som visade att hon har en överaktiv sköldkörtel. Jag vet egentligen inte vad som menas med det, men jag tror dom sa hög ämnesomsättning! Well.. Hon lever ett par år till iaf! Så än så blir dom inte av med katta!

Precis nyligen var jag med om något.. Lite pinsamt kanske!
Jag hör någon komma in genom porten nere. Tänkte vem fasen är vaken nu mer än jag!? Så jag kilar ut i hallen för att se efter i kikhålet vem det kan va. (Ja jag är ganska nyfiken!) Men när ja står där å ska titta så öppnas mitt brevinkast å ner på mina fötter faller en tidning!! Jag blir livrädd, för att sedan börja gapskratta åt mig själv! Undra om han hörde mig. Å undra om jag vet vem han är. PINSAMT! Jag har nu lärt mig att inte vara så nyfiken.. Tror jag! Tills nästa person kommer genom porten denna tiden på dygnet antagligen;)

Nu är klockan så mkt. Så jag ska inte gå å lägga mig. Utan jag ska kolla lite bilar. Sen ska jag åka och släppa ut pållarna. Dom får nog komma ut lite tidigare än 8 idag. Så kan jag sova nån timme efter det istället. Kanske till och med två. Sen blir det jobb. Å nu ljuger jag! För det blir banken. Sen jobb! Tills ikväll. Känner att min humor kommer vara bättre än någonsin. Men vad gör väl det!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0