Hemmafix!

Har styrt hemma mesta delen av dagen. Tvättat, städat efter dom dom satte in dörren o.s.v.

Hann även med en promenad innan snöovädret kom. Har jag förresten sagt att jag hatar snö!? Nu vet ni det i alla fall.. Urk! Ge mig vår..

Nu ska jag bege mig till affären för att handla lite. Så jag kan fixa middag och sen baka lite. Idag är det en sån dag känner jag:) Eller ska man åka till jobbet å inhandla lite kakor istället?;) Haha nej nej! Blir inget med det. Här ska bakas hemma. Kan ju behövas så sågspånsdoften i trappuppgången försvinner! Nybakat luktar mycket godare:)
Vad det blir till middag vet jag inte riktigt än. Får se. Som vanligt är jag sugen på spagetti & köttfärssås! Men man kan ju faktiskt variera sig lite någon gång. Eller också ska jag göra sån där köttfärssås som jag en gång gjorde, men som jag inte minns receptet på. Hm.. Kan bli svårt! Men god var den!!

Tog en bild härom morgonen förresten. Så här ser det ut utanför mitt fönster! Istapparna är säkert 70 cm långa! Stackars jäkel som får en sån i skallen när dom ramlar ner sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0