Fullt upp

Mycket har hänt nu så jag har inte haft tid till att skriva här på bloggen förstår ni. Men här kommer en liten uppdatering.

Torsdagen bestod av jobb. Inget mer behövs säga om det!
Denna dag la jag även ut min kära Golf på Blocket. Det märktes när annonsen hade kommit ut iaf för fy fasen vad telefonen ringde! Den ringde så mycket att mitt batteri tog slut. Detta resulterade i att jag fick vara utan telefon i FEM TIMMAR minst på jobbet! Det var hemskt. Jag klättrade på väggarna! Mja. Nästan iaf! Men hur som helst så överlevde jag dagen, sprang sedan till bilen å slängde i laddaren i telefonen.
Det var ganska dumt gjort. För det började ringa hela tiden.. Men det är väl så när man har annons ute..

Fredagen bestod av ledighet. Skönt! Men inte en lugn stund för det. Jag vet inte rikitgt vad jag gjorde denna dagen. Men iaf så for jag omkring å stressade nånstans som vanligt. Det är fint!
På kvällen kommer jag ihåg att det kikades på Baksmällan. Jäkla go film!

Lördagen blev lugn. Eller ja. Vi kanske ska säga att den bestod av stress och nervositet. Mycket som skulle styras med då. Golfen skulle fixas, städas ur och lite, sen skulle den SÄLJAS!! Sen är det ju som vanligt stallet och hästarna. Men även denna dagen gick ihop sig. Så nu finns det ingen Goffe i mitt liv längre.. Den bor numera i Karlstad! Good Luck med den!

Kvällen tillbringade jag och Anna på Bambugården i Hultan. Jäkla gott var det å mätta? Ja det blev vi! För sådär en vecka framöver. Men det är gött!

Idag har jag inte hunnit med mycket mer än stallet. Hände en liten olycka där idag.. Doris smet och stack ut på vägen. Så helt sonika kommer en kvinna farandes och säger att dom kört på min hund sen krockat. HERREGUD tänkte jag. Men Doris verkar vara hel och så. Bara lite chockad precis efter att det hade hänt.
Bilarna var det sådär med.. Men dom kunde köra vidare med båda två iaf till Virserum. Tur det! Men fy vilken hemsk tanke. Usch..

Nu ska jag fixa iordning mig för att åka till Rosenfors om någon timme. Äta lite kroppkakor som Håkans mamma varit så duktig å gjort!:P

Eftersom partypinglan inte har festat denna helgen, så passar det ju alldeles utmärkt med en partybild från förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0