Full fart!

Dagen startade med jobb. Det var en intressant resa upp till Hultan kan jag säga! Här i stan hade en lastbil hamnat i rondellen t.ex. Stackars den! Men är det glashalt får man ju ta det lite lugnt:P
Därmed inte sagt att man behöver ligga in 60 km/h!!!!!! Det gick bra å köra tills jag kom ifatt en bil som låg i 60 då som sagt. Jäkla pensionärer som är ute å far på vägarna! Men jag lyckades köra om iaf. Det var intressant i det väglaget! Det var ungefär som att åka virvelvinden utan snurr. Lite hit å dit så att säga.

Jobbade bara halva dagen sen tog jag lite ledigt för att kunna göra ett ganska viktigt ärende. Å efter det har jag städat, tvättat, varit i stallet, slagit mig alldeles blå och lagat mat.

Jag kan inte riktigt förstå hur jag ska kunna sova inatt med en nacke och axel som värker, rygg som värker, svanskota som värker och blåmärken lite här och var. Klagar? Nej nej. Det gör jag inte! Jag bara påpekar att det nog blir svårt.
Det där med hästar och mjölkkälkar.. Det är inte att leka med!

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och hämta den allra sista tvätten. Här doftar nytvättat i hela lägenheten. Himla härligt. Efter det ska jag bädda rent i min säng. Allt för att det ska bli så bra som möjligt när hela kroppen värker!Det är jag värd efter denna dagen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0