Bra dag!

Hunnit med en hel del idag faktiskt.
Först tvättade å städade lite här hemma.
Sen fortsatte jag med matlagning som idag bestod av ris och korvstroganoff. Snabbt och smidigt!

Å när jag ändå var igång så satte jag igång å bakade muffins. Men kom på att det är så tråkigt med vanliga vaniljmuffins. Så jag kom på idén att lägga i mjölkchoklad.



Det blev inte dumt ska jag lova! Så det kommer nog göras om. Nån gång..
Så nu finns det lite gott i frysen om man blir sugen.. Närmre 40 muffins. Undrar när jag ska äta upp dem..




Låg i matkoma ett bra tag efter middag å muffinssmet! Men jag gjorde lite emellan med. Inte går det att ligga still hur som heller.

Sen bar det av till stallet för att ta in mina hästar och fixa i stallet. Blev även en körtur med Cosmos och kälken. Behöver jag säga att vi hade snö överallt när vi kom tillbaka?? Men vad gör de.. Mina hästar får motion iaf å står inte bara i sina boxar å hänger!
Det som var bra idag på körturen med var att jag frös inte. Brukar alltid frysa om både händer och fötter. Men inte idag. Å då kan jag tillägga att jag varken hade tjocka vantarna eller sockar! De ni..

Nu ligger jag här i soffan med ett halvt zoo och tända ljus. 2 hundar och en katt. Dom sover allihopa.. Så att så roliga är dom!




Meet me halfway.. Bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0