Utställning Norrköping!

Ja idag bar det ju som sagt av till Norrköping. Så Elin & jag lastade Smiggo & Dutchess sen drog vi.. UTAN några hästskötare..

Kallt som fan var det så det första vi gjorde när vi kom dit var att parkera oss i cafeterian för att äta lite lunch. Vad passade bättre än en kycklingbaguett!! Yammie.
Vi tänkte även bjuda domaren på lite godis men vi insåg att han kanske inte skulle bli så smickrad av det..

Hur som helst var det inte Dutchess och min dag idag. Klassvinnare på 38 poäng och silver vart det. Men en fin kritik så vi plockade med oss den hem. Och en ryktsten så vi får bort all den där jäkla vinterpälsen!
Vi tror att Dutchess klär bättre i sommarklänningen än vinteroverallen. Så vi satsar på sommarutställningar..

Däremot hade Smiggo sin dag idag. Gubben kammade hem 40 poäng och guld, Champion valack och dessutom Bästa Veteran!! Stort grattis till dem! Kul för dem eftersom han inte varit riktigt kry på gamla dar.
Men idag var han som en 3 åring. Å för guds skull. Vi får ju inte glömma heller att dom vann en himla snygg väska med!!! Haha. Herregud vilket prisbord..

Hemresan gick ju bra med lite bravader på Donken och Biltema. Men det säger vi inget mer om tror jag inte.. Men att vi inte dog av skratt! Man får ju skämmas;)

Nu är jag skapligt trött... Sitter och lyssnar på Wallander på tvn.. Jag orkar inte titta. Så jag nöjer mig med att lyssna. Som en ljudbok ungefär!

Imorn ska jag sova länge. Halva dagen tror jag. Det ska bli skönt! Så jag sitter vaken ett tag till..

Kommentarer
Postat av: Anna

Då borde väl smiggo fått alla sina nu för åh få det där vad det nu var ni pratade om i sommras? Eller var det samma dommare som nån annan gång?

2010-02-15 @ 09:42:41
URL: http://annalinden.blogg.se/
Postat av: Malin

Njaa han fick ju "bara" 40 poäng nu. Skulle ha varit en 41 poängare nu så hade han varit klar för SUCH.. Så det var synd men tror inte dom ger upp ännu:D

2010-02-15 @ 10:49:30
Postat av: Elin

Hihi nä vi ska kämpa vidare=) Ja gode gud du borde sitta i finkan Malin;) Allvarliga saker det där du håller på med=P

2010-02-15 @ 21:31:47
Postat av: Malin

Ja det är bra Elin! HC nästa:D

Haha ja herregud! Gangster;)

2010-02-15 @ 21:50:53
Postat av: Anna

Va retsamt, men de lär nog bli en 41 poängare snart :) I sommar får vi hoppas de går bra för båda :D

2010-02-16 @ 13:37:30
Postat av: Malin

Ja verkligen! Ja det får vi verkligen hoppas att det gör :D

2010-02-16 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0