TUR för HB!!!

Idag har Hultsfreds Bostäder roat sig med att ta ner alla meterlånga istappar på baksidan av huset. Fan tänkte jag. Ta ner mina fina istappar utanför mitt fönster!!
Men som tur är så verkar det som dom bara skulle ta ner vid balkongerna. Så jag är skitglad över att jag inte äger någon balkong. Tack vare detta får jag ha kvar de här vackra istapparna. Tacka fan för det!

Idag har det varit fullt upp. Dagen började med att dra till stallet för att släppa ut pållarna och fixa allt där.
Sen hem igen för att duscha och fixa iordning sig. Så drog Lotta & jag till Vetlanda på lite shopping. Jag sa när vi åkte dit att jag kommer antagligen inte hitta ett skit. Men oh jo! Jag hittade så det räckte å blev över. Vansinnigt!

Sen bar det av hemåt för att bara byta kläder och dra vidare till gymmet i Hultan. Full fart! Så vi var där och körde slut på oss i 1,5 timme. Nu funderar jag på om jag kommer ha någon större lust att kliva ur sängen när klockan ringer fem imorn bitti. Skulle inte tro´t!

Nu blir det duschen sen försöka sova. Jag är trött i kroppen. Men ögonen verkar inte vilja bli trötta just ikväll..

Inatt kollade jag hockey förresten! Sverige-Tyskland. Plötsligt gör Sverige mål och jag skriker YES! BRA JOBBAT SVERIGE!! YES YES YES!
Sen lutar jag mig tillbaka i soffan igen och funderar på vad fan jag håller på med. Jag, Malin Olsson, sitter å kollar HOCKEY en onsdagnatt. Å dessutom skriker rakt ut av glädje när dom gör mål. Hm. Då är det något fel!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0