Smått stressigt?

Då var dagen kommen, och strax över!  Som jag fasat för denna dagen. I säkert ett halvår har jag gått och tänkt på denna dagen. Jag menar så klart Fettisdagen!

Började klockan 7. Sen var det full rulle med att packa alla semlor som var beställda. Å efter öppning vart det ännu mer packning. Det är inte klokt vad semlor folket trycker i sig! Borde inte finnas en människa som är mager efter denna dagen. Så mycket semlor att jag skulle kunna spy bara av att tänka på ordet "semla"! Det klingar inte precis fint i mitt huvud nu.

Å på tal om huvudet.. Jag gick och la mig med huvudvärk inatt och vaknade med sprängande huvudvärk. Det gjorde ju inte precis min dag idag kan jag ju säga. Men i med ett par värktabletter sen kör vi tänkte jag. Å ja.. Det fungerade ju ett par timmar iaf. Typ tills jag skulle gå hem. Det är ju då den ska gå över. Hey!

Nu sitter jag här och hackar tänderna i soffan. Det känns bra att jag ska ge mig ut i kylan och tömköra. (Smått ironisk) Men jag får väl upp värmen så småningom. Hoppas vi.
Skulle ni få syn på en stackars själ som ligger halvt ihjälfrusen på cykelbanan kan ni plocka upp henne. Det kan vara jag!

Nej bäst att ge sig av. Ha det gott mina vänner och alla som jag känner..

Här ser ni en pytteliten del av dagens tillverkning. Jag tror jag vet vad min dröm kommer handla om inatt. Hua. Det blir en mardröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0