Slarver!

Ja nu har jag slarvat igen! Eller också har jag glömt bort att jag har en blogg.. Whatever!

Helgen har gått så himla fort! Fredag, lördag, söndag, slut! Det är inte klokt egentligen. Vad har jag gjort!?

Jo fredagkvällen spenderades framför tvn. Men innan det så gjordes det kebabsallad i stora lass. Himla god blev den och vi åt tills vi låg alldeles utslagna i soffan. Det tog säkert sju timmar innan jag kunde resa mig upp igen..
Eller också var det för att Kristoffer och Pontus stampade in i köket och började äta gammal tårta som stod utanför på altan. (Konstigt om dom hade ont i magen en hel dag efter detta!)

Men jag lyckades somna en timme till för att sedan åka till stallet, hem och göra mig iordning, sen åka till Kalmar för att gå loss i både den ena och den andra affären. Det är inte klokt vad kul det är! Jag skulle lätt kunna tänka mig att vara miljonär och shoppa varenda dag. Me like!

Blev iaf en klänning, två par stövlar, strumpbyxor, strumpor, en flaska och lite annat smått och gott. Flaskan ska jag ha till min saft. En sån där fin glasflaska var det som inte kostade många kronor alls. Perfekt tyckte jag! Lite grejor till pållarna råkade jag köpa med. Täcke, reflexer och torrschampo tror jag det blev.

Vi hann knappt hem förrän det var dags för fest. Denna kvällen var det Malin, Natta å min tur att festa loss. Det blev lite oplanerat förfest hos Mathias för att sedan dra till La Scala i hamnen.
En trevlig kväll som kommer göras om. Nästa gång ska vi se till att vi får med oss fler också. Det blir bra tror jag!
Idag har jag inte gjort alltför mycket. Sov till "klockan-alldeles-för-mycket". Sen fixade jag iordning mig för att gå och hämta min bil och hund så att jag kunde åka till stallet.
Det var här planeringen sprack..
Jag tänkte att jag skulle ut och köra en tur med pållarna. Men efter ett samtal tappade jag suget totalt! Urk!

Men ikväll har jag iaf gjort lite nytta här hemma. Kikat Wallander med. Nu ska jag fortsätta med disken för att sedan lägga mig lite skapligt. Jag är ledig imorn, sen blir det jobb resten av veckan.


Jag är så himla trött på vintern nu. Jag är osäker på om det kommer bli någon sommar i år. Här är så mycket snö så när all den har smält bort så har det hunnit bli vinter igen på nytt! Det är tragiskt detta här..
I år ska jag gå i sån där ljusterapi tror jag. Det ska visst vara jättebra för såna som blir deppiga inför vintern. Jag måste testa! Det kan ju vara värt att..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0