Jobba, äta, sova..?

Jobbat morgonen idag. Gick kalasbra. Men vart lite stressigt innan elva då jag var ensammen och hade 60 frallor på beställning. Men som tur var så fick Natta lite tid över så hon kunde hoppa in och hjälpa mig lite. Tack snälla du!<3

Chefen försvann hem på morgonen och sen kom Ellen vid elva. Herregud! Jag säger bara det att det är tur att ingen hör eller ser oss där bakom. Dom skulle förmodligen inte sätta sin fot på fiket fler ggr! Ha! Eller också skulle dom sätta oss på psyket.. Men kul har vi ju iaf. Det är huvudsaken. För jag har hört att det är viktigt att man kommer bra överrens med sina arbetskamrater, och det gör vi iaf!

Efter jobbet skulle jag egentligen ha åkt till V-rum för att hämtat syrran i skolan. Men jag slapp det och istället fick hon åka lastbil hem:P Haha. Jag och mina ihopkok!

Har ringt runt å kollat upp lite lägenheter i eftermiddag. För nu har jag kommit på att jag vill flytta. Trött på backen nu.. Här händer ju inte alltför mycket och känns som min lägenhet är lite väl liten.
Så vi får väl se vad det kan bli.. Ska ev kolla en i helgen iaf!

Ikväll skulle jag egentligen ha varit på spinning. Men tiden räckte inte rikitgt till och så kände jag att jag var tvungen att prioritera mina hästar. Så det blev en körtur med dem istället.

Nu blir det lite tv sen sova. Upp vid 4 imorn.. Känner redan hur jobbigt det kommer vara att ta sig ur sängen när klockan ringer imorn bitti. Urk! Men men. Inte klaga. Jag ska skratta mig lycklig den 25:e istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0