Göteborg!!

Ja i söndags var det dax! Dagen med stort D var äntligen här. Som jag längtat:)

Så halv fyra var det fullt ös hemma hos Mathias! Haha. På med musiken så man vaknade till å ja.. Pontus skulle ju fixa det där med låtarna men hur det gick går ju att diskutera..:P

Men till slut var det dags att åka. Så vi styrde bilen mot GÖTEBORG!! Jag, Mathias, Natta & Pontus:)

Resan dit var lååång! Längre än den brukar va. Men fram kom vi till slut och när vi rullade in på Shell i Gråbo och jag såg bilen stå där så skrek jag rakt ut!! Alla bara skrattade åt mig! Men det var kärlek vid första ögonkastet;) Verkligen en bil helt i min smak! Så vi kollade den, provkörde och ja lite så. Jag bestämde mig snabbt för att den här ska jag ha med mig hem. Å så blev det.

Snabb och smidig affär utan konstigheter som han sa killen jag köpte bilen av. Det gillar vi!

Så nu är jag bilägare igen:) Känns himla bra! Å som Mathias sa.. Lätt den snyggaste v40 i Målilla;) Men det finns ju iofs inte så många v40 som är fixade här.. Mest orginal. Men denna är alldeles lagom stylad:) Bilder kommer nog!! Men har inte knäppt nån ännu:P

På hemvägen stannade vi i Jönköping för lite shopping. Kul! Dessvärre blev jag dålig på hemvägen. Var helt säker på att det var magsjuka. För så illa som jag mådde.. Var nära på att få stanna flera ggr för det kändes som jag skulle spy rakt ut! Hua. Men jag klarade å köra hela vägen hem iaf. Men det var på det berömda håret.

Igår var det jobb.. Börjat med "Vårmenyn" nu. Mycket man ska lära sig. Men det får ta den tid det tar. Brukar lära mig ganska snabbt så det ska nog inte vara några problem:)

Idag har jag hittills bara hunnit med stallet.. Släppt ut mina pållar, fixat i stallet och lite så. Har även gått runt mina pållars hage och kollat staketet. Spännt trådarna och lite annat fix.
Efter detta var jag skapligt frusen. Kunde knappt röra fötterna och dyngsur upp till knäna! Jävla snö!





Kommentarer
Postat av: rumptott

vart jobbar du med o vart? =)

2010-02-03 @ 12:50:49
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag jobbar på kondiset i Hultan:)

2010-02-04 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0