Finner inte ordet...

Vansinnig! Där hittade jag det..

För mer eller mindre hela veckan har jag varit ovanligt explosiv. Jag vet inte varför. Men har gått och haft jäkligt kort stubin varenda dag. Utan att veta varför..
Det är nästan så man får magsår när man tänker på att!

Men men. Fredagkvällen vart lugn. Kikade lite film och somnade 15 min för att sedan vara vaken typ hela natten. Lika kul varje gång!

Idag har jag varit i Hultan med Elin. Handlat inför imorn och så åt vi frukost på jobbet! Yammie!
Handlade lite hos Petra med. Å det var det värsta vilken jäkla hund jag har! Han i kassan försökte bjuda honom på hamburgare, grisknorr, lever å ja gud vet allt. Men inget dög. Chicko hade bestämt sig för att inte äta något som någon främmande människa försökte bjuda på. BRA Chicko!
Men så plockar Elin fram en dyna med teddy på ovansidan. Den här vill han nog ha säger hon. Å ta mig fan! Där sätter han sig mitt på dynan å vägrar sedan att flytta på sig eller följa med mig! Så vad fick jag göra? Jo flytta med mig dyna och hund för att sedan snällt betala den i kassan och gå därifrån.
Så på vägen hem låg det en dyna i baksätet, och hunden satt på den. Lika nöjd som ett barn som nyligen fått godis! Skitunge!

Eftermiddagen och kvällen spenderades i stallet. Har försökt rengöra min skitiga häst som ska på utställning imorn. Det gick jättebra! Så nu är det endast massa damm i botten, en sne bena och massa pälsfällning! Nej fy vad negativ jag är! Jag menar ju självklart att nu är benan jättebra, inget damm i pälsen efter att ha använt superbra torrschampo och inte fäller hon något alls knappt. (Lite smått ironisk) Det kommer gå bra i Norrköping! Vi ska göra så gott vi kan.. Utan att explodera! (Varken jag eller häst)

Nu ska jag sitta här och spela det där förbannade Beje ett tag till. Det är hemskt när man är besatt av en sån sak!

Borde egentligen:

*Packa inför imorn
*Checka passet
*Ta en dusch
*Sova

Men jag gör det om en stund.. Lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0