Djupa andetag!

Har varit full rulle mesta delen av dagen! Först blev det jobb 7-14. Ganska lugn dag men fanns ändå att göra. Lite röror och sådär..

Sen bar det av hemåt för att hämta ut Börjespaketet som hade kommit. Beställde i fredags eftermiddag och idag anlände det. Det kallar jag snabb leverans! Med tanke på att det var ganska mkt grejor och det brukar ta minst en vecka att få hem sakerna.

I paketet fanns bland annat ett fleecefodrat regntäcke till Cosmos. Med hals dessutom!! Å bäst av allt var att det passade på honom med. Var lite nervös över att det skulle vara för stort.. Men det var ju lugnt. Så det ska han ha när det kommer massa hemsk nederbörd framöver. Inte vill han förstöra håret heller;)

Blev även en liten kort promenad med Cosmos. Men en väldigt liten sådan! Sen slängde jag in de andra pållarna å drog sedan hem för att hoppa in i duschen och fixa iordning mig.

Kvällen har spenderats på Bambugården tillsammans med Lina, Lotta & Natta. Så himla trevligt har vi haft det ikväll. Satt där i över två timmar. Och vi hade kunnat sitta där längre om det inte hade varit för att det var dags att stänga! Trevligt trevligt. Så det lär vi ju så klart göra om inom en snar framtid:)

Nu ska jag försöka krypa ner i sängen och sova snart. Om jag kan vill säga..

Nattinatti!

Såhär fin blev han!


Linapose;)


Bjuder på den!


Nattisen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0