37 timmar per dygn?

Precis vad jag skulle behöva! Jag hinner inte med nånting nu. Jobba, hästarna, motionera. Det är vad mina dagar består av. Ge mig bara några timmar till så jag hinner göra lite mer om dagarna.
Inte för jag vet vad jag ska göra mer. Men det finns alltid något. Åka skidor eller så kanske vore nåt.

På tal om skidor! Såg ni Anja Pärsons krasch ikväll? Stackars människa!! Hade ju suttit fint med medalj där. Men icke sa nicke.. Bättre lycka nästa gång! Om inte OS är över för hennes del denna gången..

Ikväll har jag varit ute på promenad. Jag klädde på mig alldeles för mycket kläder som vanligt. Att man aldrig lär sig. Cosmos var ju lika galen som alltid. Imorn ska vi ta en körtur. Galet kul.. Tycker han iaf!

Just det ja! Det kom in en tant idag på jobbet. Hon tyckte jag var så himla söt och tillmötesgående. Å det var så kul att gå till konditoriet å fika för personalen var så trevlig där. Himla snällt sagt av henne. Tack tant Greta! Du gjorde min kväll! (Vi säger att hon hette tant Greta iaf)

Nu ska jag ta mig en dusch. En riktigt varm sådan. Tänker inte kliva ur förrän jag ser ut som ett russin!


Å ett viktigt meddelande med ja. Hultsfredsborna tryckte i sig hela 1086 semlor igår! Dom är inte dåliga på att äta ska ni veta. Å då är bara de semlorna räknade som köptes ifrån oss på kondiset. Tänk å lägga på de från Konsum & Ica med. Hua. Det borde vara som jag skrev igår.. Det finns inte en människa som är mager nu efter gårdagen!

Jag skulle behöva en riktig jäkla fest nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0