10 Februari 2010..

Vet ni att Natta är så himla gullig! Idag gjorde hon en alldeles speciell bakelse till mig. Bara till mig!! Visst är hon snäll. En Napoleonbakelse utan äpplesylt och grädde. Så himla bra!
Love you long time honey<3

Ikväll har jag varit ute på promenad. Lite kyligt tyckte jag det var. Men jag får väl skylla mig själv när jag kryper ner under täcket i soffan innan jag går ut och går.
Nästa gång ska jag gå först sen krypa ner under täcket i soffan!

Vet ni vad som hände för exakt ett år sen? 10/2 2009 alltså.. Jo det var då jag och en till bestämde oss för att gå varsinn väg. Vi hade då kommit fram till korsningen för att vinka av varandra.
Delade känslor om det.. Men jag väljer att inte skriva om det här! Folk har ju tillräckligt att prata om ändå. Så jag säger varken bu eller bä så kan ingen säga något.

Jag trivs någorlunda med mitt liv idag iaf! Det är huvudsaken. Det är denna här lägenheten som inte är riktigt kalasbra. Men kanske blir det en flytt framöver.. Å kanske kan jag lämna denna hålan med om allt går som jag önskar! Den som lever får se..

Nej nu ska jag ta mig en dusch! Imorn är det jobb som gäller sen simning direkt efter. Sen lär dagen vara ganska slut. Precis som jag!


Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0