Välkommen hem!

Jaha i lördags brakade det loss ordentligt.
Det hade blivit dags för välkommen-hem-fest nu när jag äntligen är hemma i Sverige igen.

Mathias ställde upp på att låna ut huset, folket ramlade in och musiken strömmade ur högtalarna!
Innan jag ens hunnit dricka upp min första grogg var huset så gott som fullt. Vet inte vart alla människor kom ifrån. Men kul när det blir många ju! Sitta där och skåla med sig själv hade ju inte varit så kul ;)

Kul med när det kommer gamla vänner som man inte alls hade räknat med! Då blir festen bara ännu roligare :) Man har så mycket att prata om när man inte setts på typ flera år! Härligt!

Synd bara att denna fest inträffade när så många nära vänner var på julbord, på annan ort eller av annan orsak inte kunde komma.
Men det är ju så. Man kan inte passa in så att alla kan komma. Speciellt inte nu innan jul när det är så mycket.
Fast det vart ju lyckat ändå. Om alla som ville komma men inte kunde hade kommit vet i tusan om vi fått plats! Haha. Då hade vi nog fått ta fram terassvärmare och satt oss på altan ;)

Så tack så mkt Mathias för att du ställde upp med hus! Tack alla goa vänner och allt annat folk som var där!
Och även tack till er som önskade mig grattis för att ni trodde det var födelsedagsfest ;) TACK SÅ MKT!!




Vad tycks om glasögonen jag fick låna av en festprisse? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0