Slutspurt!

Ja då var snart år 2010 över.
Detta är alltså det allra sista inlägget jag gör på bloggen, för i år!

Några nyårslöften har jag inte. Jag bara bryter dem ändå.
Men en sak är säker. Å det är att år 2011 kan bara bli bättre än 2010. Det strävar man ju alltid efter.
Eller ja, jag gör det i allafall.


2010 har iaf varit ett bra år.
*Blev av med golfjäkeln.
*Köpte ny bil.
*Kom ut lite med Cosmos på ett par småtävlingar. Vilket gick bra!
*Hade en underbar sommar med mkt partaj och goa vänner.
*Blev ett år äldre.
*Fick en underbar tripp till Kalifornien.
*Kom hem till Sverige igen och förfrös varenda kroppsdel.

Å sist men inte minst.. Så har jag numera en fin person vid min sida som bara proppar mig full av lycka hela tiden! Det tar liksom inte slut. Jag kan bara gå runt och le och känna mig lycklig :)



Så nu vill jag bara säga tack till alla för det här året. Alla som på ett eller annat sätt gjort detta till ett bra år. Alla som ställt upp på mig. Och alla som ens ägnat en tanke till mig. Ni är underbara!

Och sist men inte minst...
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0