Metropol.

Lördag och jag startade dagen med jobb på fiket. Underbart!
Detta visade sig bli en relativt lugn dag. Men lite fanns det allt att göra.
Emma jobbade med mig också. En tjej som tydligen va gammal Målillabo! Men numera bor i Hultan. Hon var allt en trevlig tjej! Vi pratade en hel del..

Klockan 15.00 la jag i högsta växeln och drog hem till Målilla. Till stallet och fixa allt där och sen slänga in dem med.
Stressade vidare hem igen för att duscha och fixa iordning mig. Fort som fasen vidare till bästa Piff & Klara. Där bjöds det på middag. Smakade väldigt bra efter denna dagen.
Hennes mamma och syster med familj var också där. Väldans trevligt!

Sen blev det upp till backen för att förfesta lite!
Jag drack som vanligt redbull vodka så det stod härligt till. Å jodå, lite rund om fötterna var man allt när det var dags att sätta sig i bilen och dra till Metropol. Men det är härligt!

Väl inne mötte jag upp en väldigt fin person. Och så klart många andra vänner och bekanta.
Var väldigt många som man kände igen denna kvällen. Och det tycker jag är kul. Man kan liksom bara mingla omkring där mellan baren och dansgolvet och stanna till här och var och prata lite skit med den ena och den andra. Perfekt!

Träffade på många vänner som man inte sett på ett tag. Mycket kul!

Och jag fick så många frågor om USA av allihopa jag stötte på.
Alla undrar hela tiden hur jag haft det och om jag kommer åka tillbaka.

Så här kommer ett litet svar till alla!

Jag hade det verkligen toppenbra i USA. Vi gjorde så mycket kul och jag längtar tillbaka varenda dag. Inte minst när kylan biter i kinderna nu när det är svinkallt ute.
De flesta dagarna var det sol och varmt. Vilket jag gillar skarpt. Men det kom även lite regn ibland. Fast inte så mycket, kanske 4-5 dagar under hela tiden som jag var där.

Jag vill gärna åka tillbaka. Men jag vet faktiskt inte om jag kommer göra det. Jag har ju faktiskt ett liv här hemma i Sverige med. Hästarna, vännerna o.s.v.
Kanske att det blir en resa nästa år. Men det beror helt och hållet på vad jag gör då. Kanske har fast jobb som jag inte kan åka ifrån hur som helst. Kanske är i ett förhållande. Eller kanske något annat som gör att jag helt enkelt inte vill åka.
Så ja, vi får se helt enkelt!

Hur som helst så var det en väldigt trevlig och lyckad kväll på Metropol. Jag vill tacka alla som gjorde denna kvällen så bra. Jag kommer nog leva många fler år nu efter allt skratt! Det tackar jag för :)


Nej, jag är inte naken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0