Lyckligast i stan!

Ja det måste vara jag just nu!
Igår fick jag nämligen samtal från mitt gamla jobb. Dom behövde hjälp så underade om jag kunde hoppa in och jobba. Självklart kunde jag det!

Så ja nu sitter jag här redo för att dra iväg. Har säkert varit klar i en timme!! Bara väntar på att klockan ska närma sig elva. Ja, lite konstig kanske jag är!
Men jag verkligen bara älskar att jobba på det stället! Det är svinkul!

Nu har jag ju inte jobbat där sen de bytte ägare. Men jag tror nog att det är minst lika bra. Alla kunder som kommer in och ja det går inte att beskriva. Jag minns att jag verkligen blev glad av att få vara där i kassan och sälja kakor hela dagarna!

Så ja. Vi hoppas på att det känns lika bra idag som det gjorde sist jag var där :)

Good Luck till mig!


Hon bara löööve sitt gamla jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0