Här var'e partajj!

Denna helgen slog vi på stort och drog party för hela slanten!
Inte dumt de inte.

Fredagen laddade vi upp hemma hos Piff först. Sen drog vi till Vimmerby för att förfesta vidare där.
Jag drack ur ett glas som mer såg ut som en blomvas. Men ska det va så ska det va ordentligt!

Efter att ha blivit lagom runda om fötterna så bar det av till Hultsfred och metro.
Det var väl inte sådär gott om folk. Men folk eller inte, vi röjde dansgolvet för de!

Natten avslutades väldans bra =)

Lördag och dagen startas med att vara bakis? Eh nej! Jag studsade upp som en gummiboll ur sängen sen var jag igång. Konstugt det där. Jag är nästan piggare dagen efter fest än vad jag är när jag vaknar en helt vanlig vardag.
Måste vara all redbull vodka som går ner på festerna. Det är inte bara gott! Det gör mig till en Duracellkanin dagen efter med. Svibra!

Kvällen kom och vi laddade för fest igen. Även denna kvällen startades hemma hos Piff. 
Jag vart lite lagom rund om fötterna innan vi kom iväg. Inte blev jag mer nykter på vägen till Pumpen. Men det är ju kul när det händer lite ;)
Jag brukar ju kunna det där med att bjuda på mig själv..

En helt okej kväll! Pumpen är ju ingen favorit men med trevligt sällskap så var det inte helt åt skogen.

Även denna natt avslutades kalasbra :) Gillar't!

Söndag och ingen sovmorgon då heller. Hästarna ville ju ut så det var bara att studsa upp! Men inga problem inte! Hade ju proffshjälp i stallet med så det gick ju smidigt ;)

På eftermiddagen skulle jag ha visat häst. Men tyvärr fick dom förhinder så dom skulle komma senare i veckan eller något.
Men istället blev det tid till annat. Slappa lite t.ex. ;)

Ja det var den helgen.. Party party.. Men det är kul! Fast nu ska jag hålla mig lugn kommande helg. Känns som det kommer bli en hel del med fest runt jul och nyår..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0