Great!

Ja jobbet gick som jag trodde. Svinbra!

Jag tappade inget porslin i golvet och hällde inget kaffe över någon kund. Ja ni förstår jag brände inte ens hål i några burkar heller. Inga fingrar avskurna heller, tur är väl det!

Extra kul var det att man fick så mycket snälla kommentarer av kunderna. Dom tyckte det var sååå kul att ha mig där igen. Jaha tackar tackar här är svinkul tänkte jag.
För det tycker jag ju att det är. Jag liksom skulle nästan kunna bo där ett tag!

Nu vet jag inte om det blir mer jobb där. Men jag hoppas iaf att det kan bli något mer. Annars får jag tacka för mig. För det var kul att vara tillbaka.

Och vilken härlig stämning vi hade igår bakom kulisserna. Är det så att det inte går att ha en normal stämning där när jag kliver in? Ja ibland börjar jag undra.
Men det är ju sån jag är. Jag är ju lite wild and crazy. Men jag trivs så!


Nu sitter jag här och väntar.. Vet inte riktigt på vad. Kanske att en bagare ska ringa. Att klockan ska gå. Eller kanske att tvätten ska bli klar. Hoppas på det första men tror mer på det sista...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0