Det var den julen det!

Julen 2010 är nu över. Å fort har det gått!
Men lite skönt känns det allt. Nu kan man fokusera på nyår. För det smäller bara till så är vi där, endast 5 dagar kvar!

Vad som skall göras då är inte klart. Men å andra sidan är det ju flera dagar kvar. Så varför skulle spontana jag ha planerat det redan? Nej. Det tar vi någon dag innan sådär. Ingen annan vet ju heller så det löser sig nog..

Igår var det dags för den årliga hemvändarfesten på Metropol.
Vi var så klart på plats. Trion med feber, förkylning och allt jävelskap som vi dragit på oss. Men vad gjorde det!? Vi skakade rumpa som alltid och alkoholen hade gjort oss sådär alldeles "lagom" berusade. Great!

När man dessutom vaknar upp en söndag som denna och känner att man mår bättre än innan man började festa igår, då kan man bara inte ha ångest!
(Att febern antagligen kommit tillbaka ikväll är ju en annan sak!)

Så ja. Jag kan bara tacka folket för kvällen/ natten igår. Speciellt 2 personer! Ni är ju bara de bästa. Vad gjorde man utan er!? Vi måste vara den bästa kombon ever!

Men nej! Nu ska jag bege mig till storstaden. Vi får se vad denna kvällen har att erbjuda. Bra blir den ju hur eller hur. För med sådant trevligt sällskap kan det inte gå åt helvete! Det kan bara vara så himla bra helt enkelt :)))



Känner att låten klingar lite extra bra just nu! Å nej, det är inte riktigt min musikstil folket! Men ni får ju erkänna att den är lite go ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0