-20 grader. Inte riktigt bra..

Nej nu är det faktiskt lite för kallt ute tycker jag.
Det är ju vinter. Så okej det får väl vara snö då. Och lite kyligt så det inte bara blir blask av alltihop. MEN det kan väl vara lite lagom kallt ute? För jag anser att -20 grader är inte lagom. Det är svinkallt!

Här sitter jag och äter stenhårt godis. Det har legat i bilen inatt så det håller väl en temperatur på sådär -15 grader nu! Kyler fint i magen.

Jag ska alldeles strax åka till stallet för att fixa där. Ge dem lunch och fylla upp med halm i hagen med. Men det är ju så jäkla kallt! Så jag drar lite på att. Men nu har ju klockan slagit 13.00 så jag får väl bege mig :)

På med tjockkläder och ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0