Wegn wegn.

Det känns som att det regnar varenda dag nu. Höstigt! Å jag vill inte ha höst.
Jag kan väl bara få en fin dag. Bara en enda fin sommardag. Det skulle verkligen göra hela mitt år!
Men det ser lite mörkt ut just nu..

Idag startade jag dagen med att knappt ta mig ur sängen. Jäkla skitförkylning. Totalt värdelöst..
Men upp kom jag till slut och då bar det av till stallet för att släppa ut pållarna.
Fixade iordning där och sen hem igen för att städa och tvätta.

Hade mer än gärna lagt mig i sängen. Men då hade det inte blivit mycket gjort. Så det var bara att välja, bromsa eller gasa. Jag gasade!

Efter detta tog jag mig upp till stallet för att ta en körtur med Dutchess. Det var länge sen jag körde henne nu. Men hon tuffade på skapligt bra trots allt :) Min lilla pingla!

Skulle precis fixa iordning Cosmos när mor ringde! Hon fyller ju 45 år idag så kalas skulle hon ju ha! Så ja det var bara att slänga Cosmos i boxen och ge sig ut till Rosenfors.
Där bjöds det på tårta, kladdkaka och hallon/björnbärspaj! Å naturligtvis var man ju tvungen att smaka allt ;) Mumma!

Tillbaka till stallet sen för att fortsätta där jag slutade. Körtur med Cosmos!
Blev en tur runt samhället och sen lite lite dressyr vid Konsum. Han går skapligt nu! Så då är matte nöjd..

Nu har jag ganska nyligen varit ute på en löparrunda. Sjuk och jävlig! Men tänkte att jag ska banne mig orka en liten iaf. Det gjorde jag med. Men fy tusan vad man tappar orken när man är sjuk! Halsen värkte så in i helvete och jag trodde jag skulle få stanna på vägen hem och lägga mig raklång i diket!
Men som tur var tog jag mig hem..
Väl hemma var man ju uppe i varv. Så då kör vi på med 100 situps tänkte jag. Men näe du Malin Olsson. Vem fan tror du att du är!? Nån jävla maratonlöpare som orkar hur mkt som helst eller!? Nej. Jag är en förkyld Malin Olsson. Inget annat. Så vid 75 tog det stopp! Då var jag helt slut och det bara snurrade i skallen. Det gör det fortfarande iofs.. Urk!

Nu ska det bli en dusch iaf. Känns ganska behövligt!!

Tack å hej för mig!


Bjuder lite på mig själv denna underbara torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0