Strand strand strand!

Galet som vanligt förstås!

Söndag eftermiddag och jag sitter på jobbet.
Då får jag ett mess från Freij: "Strand ikväll?" Nja tänkte jag! Jag jobbar ju och ska jobba imorn.

Men efter lite om och men satte jag mig i bilen och körde folket till Strand!
Det var en underbar resa dit kan jag lova!

När vi kommer till Sandbäckshult hissar Freij fram en ananas. Jag säger snopet: " Hade jag den bak i bilen?". Alla viker sig dubbla av skratt och nej. Så dålig koll hade jag inte. Freij hade ju med den så klart!!

En stund senare rusar jag in på preem i Ålem med ananasen i högsta hugg. "Snälla, snälla kan du hjälpa mig att dela denna" skriker jag till han i kassan. Han tittar på mig lite konstigt för att sedan bryta ut i lite skratt. Sen delade han den åt mig. Så schysst ju!
Så ja. Resten av vägen åt vi ananas!

Väl framme tar vi oss in på Strand snabbt och smidigt. Annelie och jag tar en tripp till Robinson Crusoe för att prata skit och ta en drink.
Sedan drar vi vidare in i Borgholm. Hamnar på Pubben och sitter där. Ytterligare ett par drinkar går ner och vi rullar efter det bort till Strand igen.

Vi dricker drinkar så det står härligt till och skakar loss på dansgolvet. Så jävla kul:) Tusen tack alla för en underbar kväll!

Sen skulle vi hem då.. Å jaha. Chauffören vart ju full!? Vi tog taxi hem!
Nej.. Självklart inte! Malin hade ju erbjudit sig att köra hem så det fixade hon ju =)

Det blev en minst lika galen resa hem med en och annan minneslucka. Men vad gör det om 100 år. Vi hade hur som helst superkul!






Svinglad över att Preembjörnen hjälpte mig med ananasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0