Strand 2010 över..

Ja det känns ganska konstigt!

I söndags var det dags för årets sista Strand. Piff & Puff var så klart på plats!!

Vi drog ett par groggar här hemma i Målilla och sen bar det av mot Borgholm.
Resan dit gick fint och var inte ett dugg seg. Men vad hade man förväntat sig när vi två är i farten och drickan i högsta hugg!?

Väl framme tog vi oss in på Strand och fick band snabbare än vi anat! Smidigt!
Sen blev det förfest och laddning inför en alldeles underbar kväll. Och underbar.. Ja det blev den kan jag lova!

Vi träffade mycket roligt folk och kvällen var helt perfekt! Den kunde knappast ha varit bättre tror jag.

Men nu är Strand över för i år. Jag har inte varit där alltför många gånger i år om man jämför med hur mycket jag brukar vara där!!
Men sånt är livet. De kvällar jag har varit där har iaf varit riktigt bra. Inte en kväll har varit dålig! Så jag tar med mig det från denna sommaren :)

Igår mådde man som man förtjänade! Hade sån skallevärk att tårarna bara forsade. Hua. Inte kul! Men så här i efterhand kan jag nog tycka att det var värt att ;)

Fick iaf lite gjort! Bland annat anmälan skickad till Bräkne, en tripp till Vimmerby med Elin, hundträning på klubben och lite pyssel med ev jobb. Så ja. Inte helt illa för att vara så dålig som jag var!

Idag mår man iaf toppen. Så nu kan jag ladda om för en ny fest. Great!


Som vanligt på Strandresorna- Stopp på Preem i Åleeeem!


Piff & Puff. Partypinglorna nummer ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0