Roadtrip!!!

Jaha nu har det hänt lite grejor sen jag skrev här sist! Det var inte länge sen.. Men ibland går saker och ting väldigt fort!

I tisdags fick jag ett erbjudande att åka till USA och jobba på en ranch. Det var här allt startade sen!
Ungen som satte griller i skallen på mig var ingen mindre än Frida Isomettä.

Så efter lite tänkande och fix så är det nu klart att jag ska åka.
På tisdag lyfter planet och jag är bara SÅ LYCKLIG! Jag kan bara tacka Frida för att jag fick chansen då hon kände att hon inte ville ge sig av.
Det känns som att det ska bli så underbart kul alltså. Jag kanske är alldelesnför positiv. Jag vet inte. Men detta är vad jag vill just nu!! Så jag skulle nästan kunna tro att jag är lyckligast i världen!

Men innan jag kan ge mig av så har jag en hel del med grejor att fixa. En lägenhet som skall tömmas och ev en häst som ska flyttas o.s.v. Men det är säkerligen värt allt!!

Så ja.. Jag antar att jag måste sätta fart nu!

Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0