Packa packa packa.

Känns som att jag packar grejor hela tiden. Men ändå händer det inget här i lägenheten? Skumt..

Jag börjar iaf få ordning på reseväskan. Tror jag! Eller också är den katastrof. Det är inte lätt ska ni veta. Å ja. Ni som känner till mig och mina packningsvanor.. Jag tror inte jag behöver säga något!

Jag brukar liksom ha med mig hela garderoben för ett par dagar på Öland. Nu ska jag inte ens kunna ta med mig en åttondel av min garderob å jag ska vara borta i 3 MÅNADER!?!? Ja ni förstår om jag är nervös va!
Men det ska gå. Å saknar jag något, ja då är det ju bara å shoppa där!

Måndag kommer jag ta tåget från Växjö till Malmö. Där hämtar Lotta upp mig och så blir det en kväll med henne innan det är dags å sova lite.
Tisdag morgon bär det av mot Köpenhamn och sedan flyget därifrån till New York. Där blir det att vänta ett tag och sedan bär det av med nästa flyg till Los Angeles. Så ja. Sen är jag framme. Sådär 23 timmars restid men det ska jag väl fixa!

Nej nu måste jag packa ner lite mer grejor! Ha det gott så länge!
Tjoflöjt!


Jaa... Jag tänkte att jag bjuder på en julbild då det passar bra när ja kommer hem till jul å allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0