Inte tid..

Det sista jag har tid med nu, det är att bli sjuk! Har ju massa som ska göras denna veckan och i helgen ska jag på tävling i Bräkne Hoby. Så för tusan.. Stopp, stopp, STOPP!

Inatt var det verkligen en hemsk natt. Vaknade efter någon timme och hade sån jäkla sprängande huvudvärk! Visste inte vart jag skulle ta vägen så jag bara gick runt här hemma och höll om skallen. Tryckte i mig värktabletter och nästan skrek om att dom skulle göra värkan. Fy så hemskt det var!
Så jag låg vaken till ca 4 idag på morgonen innan jag somnade. Inte sådär svinkul.

Sen har man mått lite halvkonstigt resten av dagen. Ont i skallen då sen halsen, nacken och ja lite överallt. Känns som att man är på väg att dra på sig en förkylning. Vill inte, inte, inte!

Ikväll blev det iaf ett pass med Cosmos. Annelie följde med å höll mig sällskap. Himla trevligt :) Mindre trevligt var det att vi fick en störtskur över oss! Tur att vi hittade ett stort träd som vi kunde parkera under tills det var över ;) Fungerade ju alldeles perfekt!




Vilket team vi är!! Tänka sig att vi passar så bra ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0