GP

Då var denna helgen över. En helg som många längtat efter!

Så ja. Det var den helgen de..

Men det har varit en bra helg! Mycket roligt innehåll måste jag säga.

Fredagen startade med jobb 8.30-18.00. Å så blev det hem och göra sig iordning för att sedan dra till Alli & Marika. Satt och pratade, dom tog sig lite vin å jag var nykter då det skulle bli jobb på lördagen.

Styrde bilen upp mot byn där vi mötte upp Malin & Elin på förfest för att sedan dra ut till banan på lite partaj!
Var en hel del med folk och partystämningen var på topp! Underbart:)

Jag skakade loss nykter och galen som vanligt. Som fisken i vattnet ;)

Malin och jag drog oss hem lite tidigare då vi trodde det var slut 2. Men det visade sig vara slut ett så jag kände mig lite halvtaskig mot de andra brudarna.. Men dom kom ju hem så det var ju inget problem så. Men ändå..

Lördag morgon och jag vaknar upp och känner mig... Jättebakis? Skumt! Jag som inte tog en droppe. Eller ja. Jag tog en klunk cider av Elin eller vem det var. Men tror inte den klunken slog till sådär värst. Haha.

Hur som helst fixade jag iordning mig och drog till jobbet. Nu hade jag till och med vaknat till liv och var på G igen.
Det blev en fartfylld dag med mycket knaskunder!
Köpa ärtor för nästan 300 spänn är ju smidigt! Eller slänga ett par påsar COOP-ärtor på vår Ica-parkering är ju också ganska smidigt!! Eller varför inte 50 burkar folköl? Yeah! Det är fest det.. Haha. Galna GP-besökare kanske :P

Men jag överlevde dagen och ett gott skratt fick jag. Flera gånger om :)

Slutjobbat 17.15 och jag la i högsta växeln och drog på lite middag i R-fors för att sedan dra hem igen och fixa iordning sig för partaj!!
Snällaste Ellen ställde upp på å fixa mitt hår denna kvällen då mina stylister tagit semester just denna kvällen ;)

Å så bar det iväg på förfest! Underbart folk, god dricka och ett jäkla glatt humör! Det var allt som behövdes för att ta sig ut till banan sen ;)
Vi röjde dansgolvet och hade det jäkligt bra. En underbar kväll som sent skall glömmas!

Jag tror att Piff & Puff hade en trevlig tur hem ;) Haha! Å tack snälla Ellen igen för att du hämtade oss!!

Söndag och på Stockholmsvägen 24 vaknar man upp piggare än man var på lördagen. Den är ju bra! Men jag klagade absolut inte.

Fixade iordning mig lite och så blev det stallet, en promenad och bara ta det lite lugnt.

Tog en tripp ut för att kolla läget på campingen med;))) Hihi! Busigt!

Klockan slog 13 och jag befann mig då på jobbet för att jobba min allra sista dag där. Vad jag vet för tillfället iaf!
Men det var en väldigt lugn eftermiddag. Man kan ju undra vart allt folk var!? Hemma och sov kanske ;)

Efter jobbet tog jag och Cosmos en cykeltur. Vi skulle bara cykla runt Målilla men blev visst till Rosenfors.
Stannade till hos mor och gänget en stund. Å snälla mamma lagade lite käk åt stackars mig som hade dragit på mig en baksmälla en bit in på dagen (A)

Idag hade jag planerat att sova halva dagen.. Men det sprack då jag vaknade helt klarvaken vid 7.45..
Så ja.. Vi tar en sovmorgon på onsdag istället.

Nu ska det bli en promenad med Chicko sen ska det städas lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0