Det är ju lustigt!

Alltid, och då menar jag verkligen alltid(!) när jag är ledig är vädret pissigt! Det slår aldrig fel. Jag vet inte hur länge sen det var som jag var ledig och det var fint väder.

Men när jag jobbar, ja då skiner ta mig tusan solen så mycket som den kan!
Som idag t.ex. Då har det varit jättevarmt och fint. Å vem har jobbat 8.30-20.00!? Jo Malin Olsson så klart!
Men men.. Bara denna veckan kvar på jobbet, sen kommer det väl regna och snöa resten av året..

Ja lite negativ är jag.. Men det får jag vara ikväll!

I helgen är det GP. Jag har tappat suget helt å hållet. Man kan ju undra varför..


Nu är det snart sova som gäller. Jobb imorn bitti igen. Nattinatti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0