Tjejen med flyt.

Ja det är nog jag. Eller inte.

Fick ett mess idag när jag var på jobbet. I detta mess kunde jag läsa att jag hade ett paket hemma i brevlådan. YES! Skrek jag så hela kondiset hoppade. Då har mina hjulmuttrar kommit.
Så jag fixade upp dem till Hultan och direkt efter jobbet bar det av till AC Däck.

Kommer dit å dom slänger av vinterdäcken å sedan tar dom upp innehållet i paketet. BULTAR! Men what!? Det ska ju för tusan vara muttrar!
Ja då har nötterna skickat fel.
Så på med vinterdäcken IGEN och sedan åka därifrån. Jag är verkligen stamkund och kändis på AC nu. Känns bra.
Behöver jag säga att det blev ett argt samtal till företaget som skickat fel!? Tror knappast det..
Men nu är nya på väg och jag kan bara hoppas att de kommer imorn. Men man får väl inte hoppas för mycket. Hittills har det ju inte gått lysande precis.

Kvällen har spenderats i stallet. Elin och jag har haft lite vårstädning där.
Jag tog insidan och hon utsidan. Så det gick rätt smidigt!
Finfint blev det med. Himla skillnad när vi fick bort all skit som låg lite överallt.

Imorn är det jobb för min del. Så det blir att kliva upp vid 5 igen. Det känns inte sådär jättebra just nu. Men vad gör man..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Det blir en lååång varm skön dusch. Yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0