Söndag eller måndag..

Förvirrande att det är Måndag idag. Röd dag och man är ledig. Känns som en tråkig söndag..

Men har varit ganska fullt upp idag.
Dagen började med lite sovmorgon. Tack! Det behövdes. Men var ändå svintrött när jag vaknade vid 10. Men lite gulliga mess från honey fick mig att bli lite piggare iaf:)

Gjorde mig iordning och drog till stallet med Anna när jag vaknat till lite.
Körtur med Cosmos stod på schemat. Men idag var det inge härligt! Kallt! Ingen sol och det blåste så vi höll på att ramla ur vagnen. Ja inte långt ifrån iaf.

Sen blev det hemåt för att styra lite i lägenheten. Har jag förresten sagt att jag vill ha en ny lägenhet? Trodde nästan det ja.
Men har kanske en på G nu som iaf är LEDIG!! Wihoo! Så får se om den kan va nåt.

Annars har jag varit ute i Rosenfors en vända och det blev även stallet en andra gång i eftermiddag för att borsta Dutchess och gå en liten, liten promenad med henne.
Hon är så fin min lilla brutta!

Ikväll har jag slagit mig ner i soffan. Å här tänker jag ligga till klockan halv tolv ungefär ikväll. Massa bra på tvn ju. Just nu är det Johan Falk. Sista filmen.
Sen blir det antagligen å sova när filmen är slut. Upp och jobba imorn bitti.
Ska verkligen bli skönt att komma tillbaka till jobbet. Varit ledig i nästan en vecka nu. Hua! Då saknar man jobbet kan jag lova!
Blir nog en kalasbra dag. Ellen, Natta & jag. Hur bra är inte vi tillsammans liksom!? Svinbra.

Nej nu är pausen slut! Johan Falk har börjat.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0