Sommarsulorna på!!

Idag kom äntligen rätt muttrar! Himla tur för Infosite.
Men eftersom jag jobbade hela dagen så hade jag inte någon möjlighet å åka till däckverkstaden.. Men som tur är så har jag världens bästa honey som fixade detta under tiden som jag jobbade. Tusen tack!!
Så ja.. Nu är äntligen sommardäcken på! Bättre sent än aldrig..

Efter jobbet blev det en cykeltur med Cosmos och Dutchess. Å ja Dutchess var ungefär lika galen idag med. Massa energi!
Cosmos däremot kändes väldigt trött.. Så dom gick inte så bra ihop idag. Men vi tog oss ju runt Målilla i allafall.

Näe jag saknar verkligen glöden till å skriva här ikväll. Ja fortsätter kolla tv istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0