Seg dag..

Det här var nog bland den segaste dagen på länge!
Tiden har verkligen gått svinsakta idag på jobbet. Trött har jag varit med. Hade lätt kunna satt mig på en stol och somnat där. Men som tur var höll jag mig vaken.

Alltid lika härligt med när det kommer in kunder och ska fika 10 min innan stängning. Man vet att folk inte sitter i bara 10 min å fikar. Minst 20!
Men det var bara att le lite falskt och servera dem det dom ville ha.
17.10 gick dom ut. Vad var det jag sa liksom..

Jag hoppas verkligen dagen går snabbare imorn. Men det gör den nog. Jag jobbar ju morgonen då. Å de passen brukar gå rätt bra:)

Jag vill träffa min honey nu! Inte sett honom sen i söndags. Blää! Tråkigt det är.
Men hoppas att det blir imorn! För tills dess ska jag nog överleva;)

Jag borde verkligen gå och lägga mig snart. Ska upp 5 imorn och jag vet hur morgontrött jag är.
Men just nu är jag som vanligt inte trött för fem öre. Så har det varit flera kvällar i rad nu. Hm..

Men jag får väl gå ut en sista vända med Schnickan schnick som ligger här å snarkar.



Broken-Hearted girl- Beyoncé.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0